Sari la conținut
Directia de Asistenta Sociala Zalau
  • Acasă
  • Prezentare
    • Despre instituție
    • Legislație
    • Conducere
      • Lista persoanelor cu funcții de conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Servicii care funcționează în subordinea DAS Zalau
        • Compartiment Centru de zi pentru Copii aflați în situații de vulnerabilitate
        • Centrul de zi pentru persoane vârstnice „Tinerețe fără Bătrânețe”
        • Centrul de zi pentru persoane vârstnice „A doua familie”
        • Serviciul Centrul Social de Urgență
        • Serviciul Cantina de Ajutor Social
      • Carieră
    • Programe și strategii
    • Rapoarte de activitate anuale
  • Structura organizatorică
    • Serviciul Management Strategii, Proiecte, Monitorizare
      • Compartiment Relații cu Asociații și Fundații
      • Compartiment Monitorizare-Indicatori Asistență socială
      • Compartiment Persoane cu Dizabilități
    • Serviciul Protecția Copilului, Prevenire Abuz, Neglijare
      • Compartiment Protecția Copilului
      • Compartiment Centru de zi pentru Copii aflați în situații de vulnerabilitate
    • Serviciul Resurse Umane și Programe Sociale
      • Compartiment Resurse umane
      • Compartiment Comunicare, Registratură, Relații cu Publicul și Evaluare Inițială
      • Compartiment Juridic
      • Asistență și Îngrijiri la domiciliu As. Personali
    • Compartiment Audit Public Intern
    • Serviciul Economico Financiar
      • Compartiment Financiar Contabilitate
      • Compartiment Achiziții Publice
      • Compartiment Salarizare
      • Compartiment Administrativ
    • Serviciul Cabinete Medicale Școlare și Asistență Medicală
    • Serviciul Destinat Persoanelor Vârstnice
      • Compartiment Centrul de zi pentru persoane vârstnice – „Tinerețe fără bătrânețe”
      • Compartiment Centrul de zi pentru persoane vârstnice – „A doua familie”
    • Serviciul Evidență, Plată, Beneficii de Asistență Socială
      • Compartiment Prestații Sociale
      • Compartiment Alocații, Evaluări Drepturi
    • Serviciul Cantina de Ajutor Social
    • Serviciul Centrul Social de Urgență
  • Informații publice
    • Solicitare informații. Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de constatare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr.544/2001
    • Buletin informativ legea 544/2001
    • Buget
      • Buget din toate sursele de finanțare
      • Situația plăților (execuție bugetară)
      • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi / beneficii
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul și contractele de achiziție publică de peste 5000 de euro
      • Anunț – Invitație de participare
    • Declarații de avere și interese
    • Modele de cereri / formulare tipizate
    • Informare cu privire la GDPR
    • Alte informații de interes public
  • Integritatea instituțională
  • Noutăți
  • Contact
  • Acasă
  • Prezentare
    • Despre instituție
    • Legislație
    • Conducere
      • Lista persoanelor cu funcții de conducere
    • Organizare
      • Regulament de organizare și funcționare
      • Organigrama
      • Servicii care funcționează în subordinea DAS Zalau
        • Compartiment Centru de zi pentru Copii aflați în situații de vulnerabilitate
        • Centrul de zi pentru persoane vârstnice „Tinerețe fără Bătrânețe”
        • Centrul de zi pentru persoane vârstnice „A doua familie”
        • Serviciul Centrul Social de Urgență
        • Serviciul Cantina de Ajutor Social
      • Carieră
    • Programe și strategii
    • Rapoarte de activitate anuale
  • Structura organizatorică
    • Serviciul Management Strategii, Proiecte, Monitorizare
      • Compartiment Relații cu Asociații și Fundații
      • Compartiment Monitorizare-Indicatori Asistență socială
      • Compartiment Persoane cu Dizabilități
    • Serviciul Protecția Copilului, Prevenire Abuz, Neglijare
      • Compartiment Protecția Copilului
      • Compartiment Centru de zi pentru Copii aflați în situații de vulnerabilitate
    • Serviciul Resurse Umane și Programe Sociale
      • Compartiment Resurse umane
      • Compartiment Comunicare, Registratură, Relații cu Publicul și Evaluare Inițială
      • Compartiment Juridic
      • Asistență și Îngrijiri la domiciliu As. Personali
    • Compartiment Audit Public Intern
    • Serviciul Economico Financiar
      • Compartiment Financiar Contabilitate
      • Compartiment Achiziții Publice
      • Compartiment Salarizare
      • Compartiment Administrativ
    • Serviciul Cabinete Medicale Școlare și Asistență Medicală
    • Serviciul Destinat Persoanelor Vârstnice
      • Compartiment Centrul de zi pentru persoane vârstnice – „Tinerețe fără bătrânețe”
      • Compartiment Centrul de zi pentru persoane vârstnice – „A doua familie”
    • Serviciul Evidență, Plată, Beneficii de Asistență Socială
      • Compartiment Prestații Sociale
      • Compartiment Alocații, Evaluări Drepturi
    • Serviciul Cantina de Ajutor Social
    • Serviciul Centrul Social de Urgență
  • Informații publice
    • Solicitare informații. Legislație
      • Numele și prenumele persoanei responsabile pentru Legea 544/2001
      • Formular pentru solicitare în baza Legii 544/2001
      • Modalitatea de constatare a deciziei și formularele aferente pentru reclamație administrativă (refuz și netrimitere în termen legal)
      • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție
      • Rapoartele de aplicare a Legii nr.544/2001
    • Buletin informativ legea 544/2001
    • Buget
      • Buget din toate sursele de finanțare
      • Situația plăților (execuție bugetară)
      • Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi / beneficii
    • Bilanțuri contabile
    • Achiziții publice
      • Programul anual al achizițiilor publice
      • Centralizatorul și contractele de achiziție publică de peste 5000 de euro
      • Anunț – Invitație de participare
    • Declarații de avere și interese
    • Modele de cereri / formulare tipizate
    • Informare cu privire la GDPR
    • Alte informații de interes public
  • Integritatea instituțională
  • Noutăți
  • Contact

Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi / beneficii - an 2022

Transparența veniturilor salariale pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială conform prevederilor art. 33 din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice – Septembrie 2022

Transparența veniturilor salariale pentru personalul din cadrul Direcției de Asistență Socială conform prevederilor art. 33 din Legea nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice – Martie 2022

Directia de Asistenta Sociala Zalau

Consiliul Local al Municipiului Zalau

© 2022. Toate drepturile rezervate. DAS Zalau

Acest site folosește "cookies". Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii acestora.AcceptRefuzMai multe detalii