COMPARTIMENT COMUNICARE, REGISTRATURĂ, RELAȚII CU PUBLICUL ȘI EVALUARE INIȚIALĂ
Direcția de Asistență Socială Zalău
ATRIBUȚII :
– înregistrează, codifică, clasează şi distribuie corespondenţa în funcţie de tipul documentului; – consiliază persoanele şi reprezentanţii organizaţiilor sau instituţiilor care solicită lămuriri în domeniu; – facilitează accesul şi oferă consultanţă pentru informaţia de interes public, atât la sediul DAS cât şi telefonic; – realizează legături telefonice; – asigură prin mijloace informaționale transmiterea informărilor legate de evenimentele și acțiunile desfășurate în cadrul DAS; – preia și verifică dosarele depuse de beneficiari în vederea întocmirii documentelor pentru anchete sociale, indemnizația de handicap, angajare/reangajare asistent personal, concediu de odihnă asistent personal; – îndeplinește alte atribuţii primite din partea conducerii DAS.
Acest site folosește "cookies". Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii acestora.AcceptRefuzMai multe detalii