TIPUL DE ANCHETA SOCIALA :
I. Anchetă socială privind angajarea unui Asistent Personal
Solicitarea angajării : – Cerere scrisă
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- Reprezentant legal;
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente:
- Cerere tip – angajare asistent personal;
- Fişă de aptitudini – Analize medicale;
- Cazier judiciar;
- Copie acte de identitate – Asistent personal (2 exemplare);
- Stare civilă – Asistent personal;
- Copie acte de studii – Asistent personal;
- Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri – Asistent personal (după caz);
- Copie carte de muncă (după caz) şi Adeverinţă de la locul de muncă după 01.01.2011;
- Copie decizie pensie pentru limită de vârstă (după caz);
- Declaraţie tip – Asistent personal conform art. 25, lit. (g) din normele metodologice de aplicare a Legii nr. 448/2006;
- ACORDUL DGASPC Sălaj – dacă acesta nu a fost trimis de către instituţie;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei bolnave, cupon pensie (după caz) – (2 exemplare);
- Copie Certificat de încadrare în Gr. I de handicap (P. H.) - (2 exemplare);
- Copie Buletin de Identitate / Carte de Identitate/ Certificat de Naştere – (P. H.) – (2 exemplare);
- Acordul persoanei cu handicap (Reprezentant Legal);
- Persoanele care sunt cu reşedinţa în municipiul Zalău vor prezenta negaţie de la primăria de domiciliu;
- Extras de cont de la banca Raiffeisen Bank.
II. Anchetă socială privind acordarea indemnizaţiei lunare
Solicitarea Indemnizaţiei : – Cerere scrisă
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- Reprezentant legal;
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente:
- Copie C.I/B.I. cu domiciliul sau reşedinţa în municipiul Zalău;
- ACORDUL DGASPC Sălaj – dacă acesta nu a fost trimis de către instituţie;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei (cupon pensie, adeverinţă salar (net), Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri);
- Copie Certificat de încadrare în Gr. I de handicap;
- Persoanele care sunt cu reşedinţa în municipiul Zalău vor prezenta negaţie de la primăria de domiciliu;
- Extras de cont de la banca Raiffeisen Bank.
Toate documentele solicitate vor fi predate pentru întocmirea anchetei în copie xerox.
III. Anchetă socială în vederea scutirii de la plata tarifului de utilizare a reţelelor de drumuri naţionale, conform prevederilor art. 28, din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap.
Solicitarea Anchetei Sociale : – Cerere scrisă
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- Reprezentant legal.
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente:
- Copie C.I/B.I. cu domiciliul sau reşedinţa în municipiul Zalău (a şoferului şi a persoanei bolnave);
- Copie Permis de conducere;
- Copie Certificat de inmatriculare;
- Copie Carte de identitate a vehiculului;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei bolnave, a familiei acestuia, a şoferului şi a familiei acestuia (Cupon pensie, Adeverinţă salar (net), Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri);
- Copie CERTIFICAT de încadrare în grad de handicap a persoanei bolnave.
Toate documentele solicitate vor fi predate pentru întocmirea anchetei în copie xerox.
IV. Efectuează anchete sociale, Grilă de Evaluare Medico-Socială şi Fişa de Evaluare Sociomedicală (geriatrică) privind internarea într-un Centru Rezidenţial pentru Persoane Adulte cu Handicap
Solicitarea Serviciului : – Cerere scrisă
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- La sesizarea medicului de familie, Spitalului judeţean, altor instituţii.
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente:
- Copie C.I./B.I.;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei (Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri, cupon pensie, adeverinţă salar, etc.);
- Adeverinţă medicală privind starea de sănătate eliberată de către medicul de familie sau a medicului specialist cu recomandările de a fi internat într-un Centru Rezidenţial;
- Copie Certificat de încadrare într-un grad de handicap ;
- Declaraţie legalizată a aparţinătorilor dacă există că vor suporta cheltuielile de întreţinere în cazul beneficiarilor fără venit sau cu venituri insuficiente.
Toate documentele solicitate vor fi predate pentru întocmirea anchetei în copie xerox
V. Anchetă Socială pentru Comisia de Expertiză Medicală a Persoanelor Adulte
Solicitarea Anchetei Sociale : – Cerere scrisă
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- Reprezentant legal.
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente:
- Copie C.I/B.I. cu domiciliul sau reşedinţa în municipiul Zalău;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei (Cupon pensie, Adeverinţă salar (net), Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri);
- Copie CERTIFICAT de încadrare în grad de handicap( după caz);
- Copie acte medicale (privind depunerea dosarului pentru Cabinetul de Expertiză Medicală).
Toate documentele solicitate vor fi predate pentru întocmirea anchetei în copie xerox.
VI. Anchetă Socială în vederea prezentării la Comisia de Evaluare Medicală a Persoanelor Adulte cu Handicap
Solicitarea Anchetei Sociale : – Cerere scrisă se va lua de la secretariatul DASC
- Direct de către beneficiar;
- Aparţinători;
- Reprezentant legal.
Cererile se depun în cadrul Direcţiei de Asistenţă Socială Comunitară şi vor fi însoţite de următoarele documente :
- Copie C.I/B.I. cu domiciliul sau reşedinţa în municipiul Zalău;
- Copie acte doveditoare privind venitul persoanei: Cupon pensie, Adeverinţă salar (net), Adeverinţă de venit Finanţe pentru cei care nu realizează venituri ;
- Copie Certificat de încadrare în grad de handicap (după caz);
- Copie acte medicale privind persoana bolnavă : Referat de specialitate, Scrisoare medicală - Medic de familie.
Toate documentele solicitate vor fi predate pentru întocmirea anchetei în copie xerox.